Tuesday, April 08, 2008

Ny post.

Wow, Hanne, du overgaar deg selv naar det kommer til blogtitler.
Saa, jeg vil oppsummere forrige helg. Var veldig morro!Fredag var det talentshow i skoleregi, hvor inntektene gikk til Invisible Childrens movement. Jeg donerte omlag $5, hvilket siden fikk meg til aa foele meg haaploest gjerrig. Gikk deretter til en cafe med en venninne. Kos.
Loerdag dro jeg til Belgium for aa moete min nye, herlige venninne, Shyla. Vi dro til Milwaukee for aa shoppe, deretter paa en band-gig i regi av Snapdragon Records. Moette mange nye/forvirrede/dopa/hyggelige/mindre hyggelige rockegutter. Innholdsrike samtaler..som.. aa bli advart mot aa kjoere igjennom en spesiell gate, fordi der sedvanligvis er et par skyteepisoder per natt(dette er forsaavidt sant).. eller aa bli spurt om jeg jobbet som modell(nei), for deretter aa bli anbefalt aa jobbe for Hooters (igjen, nei). Takk? Moette ogsaa en trommis som syntes det var kult at jeg kom fra Norge, og signerte derfor en caps + cd. Om du vet hvordan jeg kler meg, saa skjoenner du sikkert at den capsen neppe kommer til aa bli brukt. Men likevel:)

Vel uansett, bra musikk! Indie/screamo/rock, like it. Hoerte ikke noe dagen etter, men det var vel verdt det. Soendag dro Shyla og jeg til stranden, siden det ikke gav noen mening med omlag 7 grader celsius ute. Senere paa dagen var jeg i et daarlig bursdagsselkap til en jente jeg aldri hadde moett foer. (I det minste slo jeg mange i biljard, ahah). og spilte bowling etter det.



1 comment:

Andrea said...

Model, Hooters og rappere?;)