Sunday, October 01, 2006

Når man kjeder seg..


"Free falling- Tom Petty". Jeg hater den sangen. Men, det ser ut som jeg er i et fritt fall, så jeg følte den passet inn her. (Bildet er fra 2005, da jeg veide omtrent ....130 kg. Hysj). Ja, som du sikkert skjønner, har jeg for øyeblikket litt lite å gjøre. Skulle egentlig vært på trening, men siden kroppen i går fikk gjennomgå både pilates og boksing, tar jeg meg i dag en fridag. Når man kjeder seg, har man egentlig god tid til å gjøre noe fornuftig. Som å gjøre lekser, rydde rommet, lufte hunden osv. Pussig nok klarer jeg det aldri. Sa noen selvdisiplin? I alle fall, nå har jeg surfet litt rundt og funnet et småmorsomt sitat jeg tenkte ville passe godt på min usaklige side : "Før hadde vi masse penger, men ingenting å kjøpe. Nå er det masse varer i butikkene, men vi har ingen penger å handle for." - Cubaner til Dagbladets intervjuer formulerer fint hvordan et kommunistisk marked fungerer. Jeeez, jeg må bli mer strukturert snart!

No comments: