Sunday, October 01, 2006

Ukens

Lite oppfinnsom som jeg er, skal jeg lage en - ja, nettopp - liste. Enjoy!
Ukens:

- Bok: "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Den siste jeg har lest. Omhandler den skaphomofile sosialisten Jarle. Historien er lagt til omkring 1990, i et arbeiderklassemiljø i Stavanger. Ganske sær, ganske søt.




- Helt: Condoleezza Rice. Hadde jeg hatt like mye bein i nesen.








- Mann (Ja, la meg få være litt overfladisk!): Eugen Bauder. "Æsj, du er så kvalm og..kvinnsjåvinistisk"?







- Antrekk: Fra Burberry. Klassisk, med herlig farge. Smelt:)









- Sitat: "Jeg har fått mer ut av alkoholen enn alkoholen har fått ut av meg."- Winston Churchill Vel, altså, det er helg.

- Nettside: http://kirabajas.blogspot.com/. Høhø, egenpromotering. Skal bli mer seriøs til neste uke.

No comments: