Monday, November 13, 2006

Bedre sent enn aldri 2

Stemmer. Jeg kjeder meg. Det er konstant mørkt ute, noe som minsker min lyst til å bedrive fysisk aktivitet. Man skulle tro jeg led av høstdepressjon. (Uæh, nå høres jeg emo ut-). Så, flere bilder:



Bahnofstrasse. Vi fant en rolig sidegate:)













Jeg praktiserer min favoritthobby. "Iced coffe mocca with cream, size medium". Lurer på hvor mange ganger jeg sa det. Julegaveønske: Starbucks til Ålesund.










Østerrike. Besøk hos Andreas' fetter.
Spaserte en tur, og tok gondol opp til et fjell.
Kos<3 href="http://i19.photobucket.com/albums/b190/hannela/DSC00168.jpg">













Sett det før? En kveld, to jenter, fire røde øyne...





Gresskarfestival. Ja, du leste rett!
Haha, noe av det særeste jeg har vært med på.













Nå må du slutte å inbille deg at du ser meg på alle bilder. Neida, dette ble ikke tatt for å bevise at jeg var linselus, jeg tok det for å dokumentere at jeg var på the Mystery Park i Sveits:)

No comments: