Tuesday, November 21, 2006


Eli Oddveig Engum Hagen (født 26.oktober 1947 på Dombås), irriterer vettet av meg.
Greit nok, hun har skrevet en bok. Og jeg skal lese den før jeg uttaler meg nærmere. Men, er det virkelig nødvendig å kritisere alt og alle i en så stor grad?
Antydninger som at hun har opplevd langt verre på Stortinget enn Søviknes-saken, men at hun "naturligvis ikke skal fortelle om det", er ikke bare unødvendig, men også provoserende. Har man sagt A, skal ma si B. Ellers så er det noe bedre alternativet å holde kjeft.


Måtte hennes hår ta fyr:)

3 comments:

Eveline said...

Takk for kommentar på blogg.
Jeg har ingen problemer med lesebriller, bare jeg ser.

Og foresten så syns jeg at Eli er litt tøff. Hu sier hva hu mener.

Eveline said...

Men forresten, tenk på alt det rusket som finnes i håret hennes?

Bust said...

Hun minner meg om en skrekkelig mus med for mye hår!

Forresten, utrolig bra blogg du har. Du skriver på en morsom måte - må bare glise og fise :)