Tuesday, August 26, 2008

Treig

OMFG!

Altså; oh my fucking God. Eller; fjortissjente som hyler. Hylegrunn? Jeg har ikke skrevet på tre måneder. Stakkars leser.(Ja, jeg oppdaget til min store glede- og forskrekkelse- at jeg faktisk hadde lokale lesere) Men, det er ingen grunn til å kutte håndleddet i sorg enda. Jeg er tilbake!

Så, oppdatering. Siden sist post har jeg kommet hjem fra Amerika, truffet igjen mine gamle kjære og festet for mye. Inntil skolen startet forleden. Nå jobber jeg også for EF med å intervjue potensielle USA-kandidater, noe som er spennende:) Og jeg har forelsket meg i Alan Jackson, men det er hemmelig. Tenkte jeg skulle begynne å oppdatere litt mer, nettopp fordi jeg har en del fritimer på skolen. Høhø.
Blir da det sedvanlige "Jeg har mine politiske tanker" og "dette har jeg på meg, you stalker"-poster.

Så vi begynner i nevnte rekkefølge.


Dagens klag går ut på at jeg syntes synd i landets nye studenter. For hva gjør du når du endelig har fått studieplass på valgt høyskole/universitet, men finner ut at det er umulig å finne husly? Dette er altså realiteten for 12 000 studenter. De rødgrønne gav tidligere 1000 nye studentboliger i løfte, noe som (tør jeg si selvsagt?) ikke har blitt gjennomført. Skolene prøver å finne kreative tilbud (gymsaler, nedlagte sykehjem m.m), samtidig som prisene i det private leiemarkedet øker. Personlig mener jeg det har blitt for dyrt å være student, når du i tilegg til å studere må ta en ekstrajobb og atpåtil må betale 60000 årlig i leie! På boligjakt er de stinnrike foreldrene til 20-åringen som får betalt bolig og en knallstart på levestandarden. Og SV snakket om at borgerlig regjering skapte klasseskiller? Anyway, det jeg skulle frem til: Flere studentboliger, nå.

Dagens antrekk:


Liten "trench", Forever 21
Topp, Mango
Tights, Target
Sko, Target
Klokke, Emporio Armani
Solbriller, Armani exchange





Vart du skræmt no!?

1 comment:

Malin said...

Når du skreiv oftere blogging, så e får me hvertfall et par innlegg i uka, ikke bare 1 inlegg så stopp. Fyfy Hanne!:)