Monday, October 13, 2008

Hello stalker

Long time, no see.


Eyh, hva om du gir meg noe jeg kan skrive om (foruten finanskrisen. jeg er lei av den, og liker å gjøre som amerikanerne, spørre meg selv "hvilken krise?" og gloryfisere det. Ja, nemlig).


Vel, jeg unnskylder dårlig oppdatering, med få hendelser i livet. Jeg har kysset for mye, ergo fått kyssesyken. Så, om du møter meg på byen de kommende ukene, eller jeg har kysset deg i løpet av en måned, er det fordi jeg ville du skulle bli syk. Jeg likte deg altså ikke. Mohaha!


Jeg jobber litt! På Bryggen hotell smiler jeg til gjester, hjemme smiler jeg til mamma, når hunden driter smiler jeg og tar opp bæsjen, og når jeg intervjuer potensielle EF-kandidater smiler jeg pokker meg da også. Og nå skal jeg begynne i Sunnmørsposten. Smil for hver dag som går- så skal du se hvor vondt i kjeften du får, har aldri passet bedre. Tror jeg bør bleke tennene, så har jeg i alle fall noe å vise.


Og siden du interesserer deg for hvor jeg skal neste år, skal du få vite at jeg ønsker meg til Australia. Linje nevner jeg ikke ennda. Det hadde blitt for mye om du skulle dukke opp i samme klasserom. Med mindre du tilfeldigvis heter Andrea Eksund.


Siden enkelte poster bilde av hva de er fan av, tenkte jeg jeg skulle være ekstremt nyskapende og poste ett bilde av noen som er fan av meg. Enjoy!(Skulle du ønske å komme på min blog, er det altså bare å skrive ett langt frierbrev).









Personen ønsker å være anonym.
Noe saklig kommer siden. Jeg er syk, og skriver sært. Jeg er unnskyldt.

No comments: