Thursday, February 21, 2008

Usaklig?

"Prostitusjon er et fattigdomsproblem - i størst grad. Fordi fattigdommen gjør at jenter som Sali ikke ser alternativer. Derfor vil jeg helst slippe å høre flere Senterparti-kvinner gråte for verdens prostituerte - uten at de er villige til å ofre norske bønder for å skape vekst i u-land. "
Mads Larsen er ikke alltid saa vaerst.

Fidel Castro trakk seg som leder av Cuba tirsdag morgen. Hans bror paa 76 aar tar over, fordi "nye krefter maa faa slippe til". Heh. Og jo, et unnet utsagn var "Jeg vil ikke klamre meg til makta". Vel, det var da bra du sa Castro, for etter å ha vært president siden 1959 kunne det forekomme at enkelte begynnte aa tro noe annet. Heh.

Og...http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=511646. Kolberg irriterer meg. Og jeg haaper virkelig ikke et individs feilsteg skal ansees som en gruppes feilsteg.

Hadde kaffe med to av mine USA-venninner i gaar.
Venninne 1(relativt loessluppen og liberal): Saa, fingrer du deg selv?
Venninne 2(motsatte av 1): *blir smairritert* Nei.
1: Ikke litt en gang? Du har aldri klikka paa musa?
2: Nei, hvorfor skulle jeg det?
1: Vel, det er godt. Men serioest, aldri?
*Jeg har en interessant samtalet med veggen i mens*
2: Neeei.
1: Proev. Tenk paa Gustav* og proev litt.
Meg: Pokker heller. Proev hva du vil, men drit i aa tenke paa eksen min!
2 blir dritflau, foer hun sier at hun ikke hadde hatt noe i mot det. Hrmpf.

Og slik er livet i Wisconsin. Begynner aa likne litt for mye paa en "low-cost production chick flick".


Skulle skrive noe mer, men arbeider med noe annet. Og bloggen er tydeligvis ikke min foersteprioritet(ei heller din foersteprioritet aa lese- saa deal with it).

(*Gustav er fiktivt).

3 comments:

Andrea said...

Interessante samtaler dere har. Jeg er den eneste av de nærmeste venninnene mine som fortsatt ikke er jomfru, og hun ene er en av de populære på skolen. Kan ikke si Corvallis er så løssluppen nei. Ikke mange i alle fall.
Savner deg berta mi!!!!

Hanne said...

Haha, elsker stereotypen "en av de populaere paa skolen". Drop det. Blir som aa vaere stolt over aa ha tatt borti en kjendis. Ellers.. varierende.

Andrea said...

Hehe. Vet, men det er sant da. Jeg ble sjokkert jeg når jeg fikk vite det. ::p Savna d vennen miiin<3