Tuesday, March 04, 2008

Gratulerer..

... meg selv med overstaatt(2.mars). Na er jeg voksen, gitt. Burde nesten holde noe ala en konfirmasjonstale. For naar man er 18 og myndig, blir man plutselig voksen, sant? Ansvar og alder.. vet ikke hvorvidt det egentlig burde gaa haand i haand. Vel, tror jeg lar vaere aa gaa videre med den. (Ja, egentlig saa furter jeg kun fordi jeg ikke kan nyte ett glass vin paa lovlig vis her i Wisconsin).


Uansett. Jeg har faatt gaver. og med tanke paa at jeg er relativt materiell, ble jeg glad! Loerdag var jeg paa basketballkamp. Deretter dro jeg paa en bar og to feiringer for kampen. Soendag fikk jeg nye rynker, tapte i bowling, og spiste middag ute. Merkelig, kokken lagde maten foran meg, hadde stor kniv, og jeg ble redd. Mamma og pappa ringte. Koselig. Mandag... kake og kaffe. Thehe, kom en bunch med folk jeg halvveis vet hvem er. Penger, speilreflekskamera(maa finne selv, noen ide?), og barrunde naar jeg kommer hjem dekker vel gavebeskrivelsene. Samt massage hos det lokale spahotellet. Elesker den plassen. http://www.destinationkohler.com/spa/spa_index.html

Og, viktig. tror jeg har jobb naar jeg kommer tilbake. Gamlejobben paa Bryggen. Hvilket betyr at jeg maa planlegge naar jeg kan haa sommerferie. Vil til Marokko. Saader. Sankkes.

No comments: