Saturday, March 29, 2008

Spring break(evt. "hvorfor jeg foretrekker nonnetilvaerelse").

Saa her sitter jeg da. Loerdags kveld. Alene. Helt frivillig! For en gangs skyld gidder jeg ikke vaere sosial. Derfor, grunnet kjedsomhet, vil jeg skrive om min vaarferie.

Den startet sist fredag. Da var jeg ute med en fyr. Han hentet meg, og vi kjoerte rett ut i groefta. Han ba meg sitte i bilen, mens han ringte paa hos narmeste hus. Fem gutter kom ut og proevde aa dytte opp bilen mens jeg fortsatt befannt meg inni. (Gaah, hvorfor i huleste maa gutter proeve aa vaere saa macho, at jeg absolutt maatte bli inne). Kom til slutt en annen nabo og trakk oss opp ved hjelp av sin truck. Vel, resten av daten var ikke saerlig vellykket, heller. Stoette paa en av hans kompiser, hvilket siden skrev til meg pa Fjesbok : "Ok so i got to hang out with you for a day. and im not goin to lie it was alot of fun. u totally caught me completely off guard. u see. your very VERY intelligent and not only that but your fun to talk to.and it was such a relief kuz it seems that everyone here doesent like to talk about anything of importance. they all just want to talk about whos the best dressed and whos havening sex. i hate it theres no depth it our world anymore its all just bullshit. but with you. i can talk about politics. religion , drugs, the economy, and foreign affaires and thats sooo amazing. so basically from the time i got to spend with u i have determined that you are1. smart as hell2. funny3.absolutely gorgeous4. the most sarcastic woman that i have ever met5. very much fun to talk to".
Kommentar? Hjelp!

Feiret deretter paaske med familien. Mandag traff jeg en ny jente, hvilket jeg forelsket meg helt i. (Ikke bokstavelig talt, da jeg anser meg selv som hetero). Vi var ogsaa sammen onsdag, og denne gang snakket jeg med en av hennes venninner, som proevde aa overtale meg til aa fly meg ned til Florida. Et godt alternativ til Emperiors Club, sant? Neeh..
Min venninne kom ogsaa i gaar, fredag. Dro da med noen kompiser av meg til naermeste kino. Hoppet inn i bilen og ble spurt om jeg ville roeyke en rev. Velkommen til Wisconsin? (Vel, om du kjenner meg vet du hva jeg svarte). Ene fyren skulle absolutt spandere alt paa meg, hvilket jeg antok var ok. Men serioest, naar du proever aa legge an paa noen, dropp greia med aa tilfeldigvis dulte borti og evt. blunke.

I dag, loerdag brukte jeg halve dagen paa en bondegaard. Jepp, moi. Kubaesj, kumensen, kurens. Helt herlig. Ikke egentlig, men det var relativt interessant. I forbindelse med en bedrifts-omvisnings-dag. Bra tegnsetting. God natt:)

No comments: